!--island-Breadcrumbs:10-->
Hvor i appen kan jeg se medlemsperiode og hvornår bonuspoint udløber?
Gå til fanen "Bonuspoint" i appen. Her finder du al information om medlemsperioder og bonuspoint. Her kan du se, hvornår din medlemsperiode er slut, tidligere medlemsperioder, hvor mange point som forfalder et vist tidspunkt, vilke bonustransaktioner som er lavet, samt hvor mange point du har optjent.
Lignende spørgsmål
Hvorfor kan jeg ikke se min hotelbooking i appen?
Hvorfor ser jeg ikke min booking på Min side?
Kan jeg få en kvittering fra et tidligere ophold?
Hvordan afbestiller jeg en værelsesbooking i appen?
Kan jeg bruge Service Station, også selvom jeg ikke har booket på strawberry.dk?
Hvorfor er det forskellige bookingnumre i appen og på bookingbekræftelsen?
Hvilke vilkår gælder for appen?
Hvad betyder navneændringen fra Nordic Choice Hotels til Strawberry for mig som medlem?
Hvorfor skifter Nordic Choice Hotels navn til Strawberry?
Hvordan bliver jeg medlem i Strawberry?
Kan jeg booke værelse til andre med Member Price?
Kan jeg afbestille min Monday Breakfast-booking?
Hvad kan jeg bruge chatten til?
Hvor finder jeg medlemsvilkårene for Strawberry?
Hvordan fungerer restaurantkuponerne?
Hvad er Be My Guest?
Kan jeg som medlem tjene bonuspoint på Monday Breakfast?
Kan jeg, som booker Be My Guest for en ven, tag flere morgenmadsgæster med?
Kan jeg og min partner dele medlemsskab?
Får jeg medlemsfordele, når jeg booker via en internetbaseret bookingsside som Booking.com, Expedia.com, Hotels.com, osv.?
Hvordan kan jeg lægge minibarprodukter på min regning?
Hvad er totrinsbekræftelse, og hvordan fungerer det?
Hvad er Monday Breakfast?
Hvis min gæster bor længere end 1 nat, kan jeg så spise morgenmad flere gange?
Jeg vil booke en bonusnat, men finder kun hotelværelser med normal betaling. Hvorfor?
Kan jeg delbetale et ophold med bonuspoint?
Har hotellet, jeg skal bo hos, mobilnøgler?
Hvordan kopierer jeg medlemsnummeret i appen?
Er der nogen grænse for, hvor mange Monday Breakfast, jeg må booke?
Hvordan opdaterer jeg personlig information i appen?
Hvad er Red Carpet?
Får jag bonuspoint på besøg i hotelrestauranten?
Hvor mange bonuspoint får jeg pr. overnatning?
Hvilke sprog findes appen på?
Hvordan booker jeg Be My Guest?
Hvordan slår jeg Red Carpet fra?
Kan jeg booke en bonusnat i appen?
Hvorfor kan jeg ikke finde min booking i appen?
Jeg har et højt medlemsniveau i en anden hotelkæde. Kan I matche min status, hvis jeg går over til jeres kæde?
Kan jeg betale ekstra omkostninger ved udcheckning i Service Station?
Hvornår og hvor i appen finder jeg restaurantkuponen, jeg får som medlem?
Hvordan aktiverer jeg Red Carpet?
Hvad koster Monday Breakfast cost?
Skal jeg bestille bord?
Hvorfor skal jeg logge ind med totrinsbekræftelse?
Får jeg bonuspoint, hvis jeg har en booking men ikke checker ind?
Jeg mangler ekstra point efter pointkampagne, som f.eks. dobbelt eller trippel bonuspoint eller Mastercard. Hvorfor?
Kan jeg betale en af flere sammenhængende bonusnætter med bonuspoint?
Er Monday Breakfast tilgængeligt for alle medlemmer?
Jeg har flere bookinger i mit navn - kan jeg bruge Service Station?
Haster det?
Ring til os på : +47 22 334 200
Mandag - fredag
08:00 - 20:00
Lørdag
09:00 - 17:00
Søndag og helligdage
Lukket
Kontakt os